Критерії оцінювання учнів в 1-2 класах

 Орієнтовна рамка оцінювання результатів навчання учнів 1-2 класів з англійської мови

 

 

Характеристика результатів навчання  учня/учениці

Результат навчання

Формується

Сформовано

Сприймає з розумінням іноземну мову на слух

Розпізнає окремі слова та фрази в повільному та чіткому мовленні, може визначити тематику мовленнєвої ситуації за допомогою вчителя та  однокласників. Потребує повторення прослуханого.

Розуміє повільне та чітке мовлення, опираючись на візуальну підтримку з довгими паузами задля полегшення усвідомлення змісту почутого. Розуміє конкретну інформацію,  необхідну для виконання завдання. 

Читає з розумінням іноземною мовою

Розпізнає окремі слова в тексті, фрази та конструкції, труднощі виникають на рівні смислових зв'язків між словами у реченні. Потребує допомоги вчителя для розуміння фраз і речень.

Розуміє короткі, прості тексти, читаючи їх пофразово, розпізнаючи знайомі імена, слова та основні фрази. Потребує перечитування для розуміння прочитаного.

Висловлюється іноземною мовою

Відповідно реагує на запитання та інструкції, потребує візуальних підказок та  підтримки вчителя,  робить спроби попросити про допомогу. Переважають однослівні відповіді на запитання виникають труднощі  при спробах поєднувати їх у речення, допускається елементарних лексичних чи граматичних помилок у рамках вивченого матеріалу.

Відповідно реагує на більшість запитань та інструкцій,  ініціює і вербально реагує на прості твердження, які стосуються нагальних потреб і знайомих тем. Продукує короткі фрази з тематики мовленнєвої ситуації. Реагує на власні помилки та може їх виправити.

Записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою

 Надає базову інформацію в письмовій формі щодо знайомих тем  лише за зразком і за постійної підтримки вчителя. Правильно пише знайомі слова, допускає граматичні помилки при написанні зв’язного тексту.

Надає базову інформацію в письмовій формі щодо знайомих тем. Правильно будує речення. Пише короткі речення при складанні зв’язного  тексту.

 

 

 


  Цікаві факти про англійську мову