Орієнтовна рамка оцінювання результатів навчання учнів 1-2 класів з англійської мови
|
Характеристика результатів навчання учня/учениці |
|
Результат навчання |
Формується |
Сформовано |
Сприймає з розумінням
іноземну мову на слух |
Розпізнає окремі слова
та фрази в повільному та чіткому мовленні, може визначити тематику
мовленнєвої ситуації за допомогою вчителя та однокласників. Потребує
повторення прослуханого. |
Розуміє повільне та
чітке мовлення, опираючись на візуальну підтримку з довгими паузами задля полегшення
усвідомлення змісту почутого. Розуміє конкретну інформацію, необхідну
для виконання завдання. |
Читає з розумінням іноземною мовою |
Розпізнає окремі слова
в тексті, фрази та конструкції, труднощі виникають на рівні смислових
зв'язків між словами у реченні. Потребує допомоги вчителя для розуміння фраз
і речень. |
Розуміє короткі,
прості тексти, читаючи їх пофразово, розпізнаючи знайомі імена, слова та
основні фрази. Потребує перечитування для розуміння прочитаного. |
Висловлюється
іноземною мовою |
Відповідно реагує на запитання та інструкції, потребує візуальних
підказок та підтримки вчителя, робить спроби попросити про допомогу.
Переважають однослівні відповіді на запитання виникають труднощі при спробах поєднувати їх у речення,
допускається елементарних лексичних чи граматичних помилок у рамках вивченого
матеріалу. |
Відповідно реагує на
більшість запитань та інструкцій,
ініціює і вербально реагує на прості твердження, які стосуються
нагальних потреб і знайомих тем. Продукує короткі фрази з тематики
мовленнєвої ситуації. Реагує на власні помилки та може їх виправити. |
Записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми
іноземною мовою |
Надає базову інформацію в письмовій
формі щодо знайомих тем лише за зразком і за постійної підтримки
вчителя. Правильно пише знайомі слова, допускає граматичні помилки при
написанні зв’язного тексту. |
Надає базову
інформацію в письмовій формі щодо знайомих тем. Правильно будує речення. Пише короткі речення при складанні
зв’язного тексту. |
|